Ubrania z nadrukiem to świetny pomysł na reklamę firmy, ale również sposób na poprawienie wizerunku przedsiębiorstwa. Ten drugi cel pomogą spełnić szczególnie eleganckie koszule z logo firmy dla pracowników. Z jakim wydatkiem wiąże się takie zamówienie? To zależy od kilku czynników. Sprawdź, co najmocniej wpływa na koszt wykonania koszuli z firmowym logo.
Materiał i rodzaj koszuli
To, ile będziesz musiał wydać na koszule z logo firmy, najbardziej zależy od modelu, który wybierzesz. Jeśli zależy Ci na elegancji pracowników, od razu powinieneś odrzucić koszule z krótkim rękawem. Są co prawda nieco tańsze, ale taki fason nie doda Twoim podwładnym profesjonalizmu w oczach klientów czy partnerów.
Przy wyborze koszuli dla pracowników rozważa się zwykle modele pracownicze oraz biznesowe. Mniej kosztują te pierwsze. Koszule biznesowe są natomiast zwykle taliowane i mają bardziej elegancki fason, dzięki czemu lepiej się prezentują.
Koszule z logo firmy – z bawełny czy poliestru?
Do tego dochodzi wyższa jakość materiałów wykorzystanych do produkcji koszul biznesowych. Najdroższe są modele z czystej bawełny wysokiej jakości, bez domieszek. Takie koszule świetnie sprawdzą się w biurach, zwłaszcza na wysokich stanowiskach. Modele tego typu znajdziesz na https://www.e-logos.pl/produkty/koszule-z-nadrukiem.
Warto jednak pamiętać, że również bawełna z domieszką tworzyw sztucznych może być dobrym rozwiązaniem. Takie koszule będą odpowiednie dla pracowników, którzy od czasu do czasu muszą wykonywać obowiązki związane z pracą fizyczną. Koszule poliestrowe są kierowane do osób, które ciężko pracują fizycznie i ich strój musi skutecznie odprowadzać pot.
Metoda znakowania koszuli
Cena samej koszuli jest podstawą kosztu zamówienia znakowanych modeli. Ale na część tej sumy wpływa również wybór techniki, jaką znakuje się ubrania.
A metod jest kilka. Najpopularniejszym, a zarazem najbardziej eleganckim, jest haft komputerowy. Haftowane logo doda prestiżu każdej koszuli. Będzie też bardzo trwałe, wytrzyma częste pranie i prasowanie bez szwanku. To jednak metoda znakowania, która opłaca się przede wszystkim przy dużych zamówieniach.
Podobnie jest z sitodrukiem. Nie jest tak efektowny, jak haft, ale za to nieco tańszy. Pozwala też na odwzorowanie najmniejszych szczegółów, czego haftowane logo nie zapewni. Przy dużych zamówieniach jest najtańszą metodą znakowania. Warto jednak pamiętać, że sitodruk pozwala na wykorzystanie tylko kilku kolorów. Dodatkowe wiążą się z wyższymi kosztami.
Jeśli koszule z logo firmy mają służyć tylko kilku pracownikom, dobrym wyborem może być druk cyfrowy DTG. Z jednej strony zapewnia on możliwość odwzorowania logo z mnóstwem kolorów, przejść tonalnych i szczegółów. Z drugiej jest opłacalny już od jednej sztuki. Z tego powodu nadaje się też do zamówień personalizowanych koszul. O tym, jak wybrać odpowiedni model tego typu, przeczytasz na https://lubie.com.pl/personalizowana-koszula-do-pracy-komu-sie-przyda-i-jak-ja-zamowic/.
Na koszt znakowania, bez względu na wybraną metodę, wpływa też wielkość logo. Zależność w każdym z przypadków jest prosta – im większy logotyp, tym więcej trzeba zapłacić za znakowanie.
Podsumowanie. Koszule z logo firmy – co warunkuje ich cenę?
Najdroższe są biznesowe koszule z logo firmy uszyte w stu procentach z wysokiej jakości bawełny. Tańszym rozwiązaniem są mniej eleganckie, ale wygodne koszule pracownicze z domieszką poliestru. Na koszt wpływa również wybrana metoda znakowania. Elegancki haft komputerowy będzie opłacalny przy dużych zamówieniach. Podobnie jest z nieco tańszym sitodrukiem. Dla pojedynczych sztuk odpowiedni jest druk cyfrowy DTG. Na koszt zamówienia wpływa też wielkość logo.