Informacje, które umieścisz na stronie internetowej, są niezwykle ważne. To dzięki nim potencjalny klient dowie się, co oferujesz. Dlatego projektując witrynę dla hotelu, musisz pamiętać, aby pojawiły się na niej treści, dzięki którym osoba przeglądająca Twoją ofertę będzie wiedziała, co się w niej znajduje oraz co możesz jej zaoferować. W tym artykule dowiesz się, jakie informacje powinny znaleźć się na każdej stronie www hotelu.
Zadbaj o podanie dokładnej lokalizacji
Osoba szukająca hotelu, patrzy głównie na to, gdzie się znajduje. Każdy chce mieć jak najbliżej do centrum miasta lub konkretnego obiektu. Dlatego ważne jest, aby podać na stronie www dokładną lokalizację. Nie wystarczy tylko adres. Warto dodać także mapę, która pokaże, gdzie dokładnie znajduje się budynek. Hotel centrum
Co więcej, warto także dodać informację o pobliskich, wartych odwiedzenia obiektach. Dzięki takiej treści osoba niezdecydowana widząc, co może zobaczyć blisko miejsca swojego pobytu, może być bardziej przekonana do wyboru właśnie Twojego hotelu. Możesz także pokazać, jaka dokładnie odległość dzieli budynek, od atrakcji. Taka informacja będzie niezwykle przydatna, nawet jeśli, znajduje się on w centrum dużego miasta np. Kraków. Hotel centrum może zapewnić wiele popularnych atrakcji w bliskiej odległości.
Nie zapomnij o danych kontaktowych
Jeśli masz już lokalizację swojego obiektu, to czas na dane kontaktowe. Umieść je w widocznym miejscu, lub stwórz specjalną zakładkę, gdzie osoba przeglądająca stronę www szybko je znajdzie.
Podaj numer telefonu oraz adres e-mail. Możesz także wpisać telefony do poszczególnych działów np. sprzedaży.
Postaw na treść – opis usług, które oferujesz
Strona internetowa ma przyciągnąć jak najwięcej klientów. Dlatego powinna się na niej pojawić treść, która ich zainteresuje. W przypadku hotelu powinieneś na niej umieścić opis usług, które oferujesz.
W wielu przypadkach hotel, to nie tylko miejsce do wypoczynku. Takie obiekty oferują także miejsce na urządzenie imprez okolicznościowych lub firmowych. Co więcej, często posiadają także sale konferencyjne i restaurację. Warto stworzyć osobne kategorie, dla tych usług i opisać, co możesz zaproponować.
Dzięki temu każdy klient będzie wiedział, czego może od Ciebie oczekiwać. Warto wypunktować najważniejsze rzeczy, aby strona była przejrzysta. Możesz także dodać zdjęcia, aby pokazać, jak wygląda np. sala konferencyjna lub miejsce na przyjęcie okolicznościowe.
Zatroszcz się o komfort – pokaż udogodnienia hotelu
Ludzie chcą spędzić swój wyjazd w przyjemnych i bezpiecznych warunkach. Dlatego też warto na stronie www hotelu umieścić, jakie udogodnienia oferuje.
Możesz przedstawić je na stronie głównej, lub stworzyć specjalną zakładkę ‘hotel’. Aby wszystko było widoczne, najlepiej je wypunktować, pogrubić, a także dodać do nich bardzo krótki opis. Przykładem hotelu z taką stroną, jest https://www.bwgalicya.pl, gdzie dodatkowo do każdego udogodnienia dodano także małe zdjęcie. Wiele osób jest wzrokowcami, przez co łatwiej będzie im zapamiętać, co masz do zaoferowania.
Opis i wyposażenie oferowanych pokoi
Kolejnym ważnym elementem każdej strony internetowej hotelu, jest opis oferowanych pokoi. Gość przed wyborem, na pewno chcesz dowiedzieć się, w co wyposażone jest pomieszczenie. Dlatego ważne jest, aby na witrynie wypunktować najważniejsze wyposażenie i dodatki.
Należy także podać informacje, na temat tego ilu osobowe są pomieszczenia, a także, w jakim są standardzie. Podaj również cenę, aby osoba przeglądająca Twoją ofertę mogła zdecydować się na jeden z pokoi.
Pamiętaj o galerii zdjęć
Na pewno nie lubisz kupować niczego w ciemno. Tak samo jest z rezerwacją pokoju w hotelu. Dlatego na stronie www powinieneś umieścić galerię zdjęć, w której pokażesz, jak wyglądają poszczególne pomieszczenia.
Jest to niezwykle ważne, ponieważ w ten sposób możesz przekonać osoba, do skorzystania z usług właśnie tego hotelu. Warto pokazać różne pokoje oraz łazienkę. Wstaw także fotografie innych pomieszczeń np. lobby, holu, sali konferencyjnej czy restauracji. Dobrze wybrane zdjęcia na pewno zachęcą gości do wybrania tego obiektu.
Pokaż, czym się wyróżniasz – oferty specjalnie
Strona internetowa służy przede wszystkim do promowania działalności. Dlatego warto umieścić treści, które będą wyróżniały biznes. W przypadku hotelu mogą to być oferty specjalne.
Pokaże atrakcyjne pakiety, dzięki którym można zaoszczędzić lub otrzymać dodatkowe benefity. Wymień dokładnie, co posiada oferta.
Jak widzisz, strona internetowa powinna być bogata we wszystkie najpotrzebniejsze treści. Pamiętaj, aby dokładnie opisać ofertę, lokalizację oraz dodać zdjęcia w dobrej jakości. Podążaj za tymi wskazówkami, aby stworzyć doskonałą witrynę dla każdego hotelu.